Cape town, Here I come - Reisverslag uit Sommelsdijk, Nederland van Danique Boer - WaarBenJij.nu Cape town, Here I come - Reisverslag uit Sommelsdijk, Nederland van Danique Boer - WaarBenJij.nu

Cape town, Here I come

Blijf op de hoogte en volg Danique

06 Maart 2014 | Nederland, Sommelsdijk

Tot vandaag had ik er niet aan gedacht. Ik had het de afgelopen tijd zo druk met verhuizen, tentamens maken, werken en de bus terug naar Flakkee halen, dat ik gewoon geen tijd had om me druk te maken. Maar vanmorgen werd ik toch wel een beetje zenuwachtig wakker. Nog 2 dagen dan is het zo ver. Zaterdagochtend vlieg ik naar Kaapstad om daar 5 weken een Engelse cursus te volgen.

Ik word op gehaald van het vliegveld en naar mijn appartement gebracht. Zondag ben ik vrij, maandag is er een introductiedag en krijg ik mijn rooster. Vanaf dinsdag begint het echte werk.

Ik heb er heel erg zin in maar vind het ook allemaal een beetje eng. Vanavond ga ik me koffer inpakken. Heerlijk al mijn zomerkleding en bikini's uit de kast halen. Ik kan nu al niet wachten om heerlijk in het zonnetje en 30 graden rond te lopen.

Ik probeer deze keer weer een blog bij te houden. Ik hoop het dit keer langer vol te houden dan de vorige keer.

Liefs,

Danique

• 06 Maart 2014 - 16:48

Oma :

Lieve Danique.
    Leuk dat je reisverslag maakt.
    Ik zal het zeker lezen
    Maak je niet druk.Het komt best goed allemaal!!!
    Liefs Oma

• 06 Maart 2014 - 19:35