Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Sommelsdijk, Nederland van Danique Boer - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Sommelsdijk, Nederland van Danique Boer - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Danique

17 September 2012 | Nederland, Sommelsdijk

Nog vier dagen en vijf nachtjes slapen en dan gaat het toch echt gebeuren, dan vlieg ik samen met 9 medestudenten naar Paramaribo. Ik vind het heel erg spannend, maar vanaf aankomende zaterdag zitten we 6 weken in Suriname. De eerste week blijven we met z'n tienen in Paramaribo. Daarna vertrek ik samen met 2 anderen richting Drietabiki, een klein dorpje midden in de jungle. Hier lopen wij mee met de gezondheidswerkers die daar de polikliniek runnen. Na twee weken vertrekken wij weer richting Paramaribo, waar ik de laatste drie weken van de reis verblijf. Hier loop ik twee weken mee met een internist en een plastisch chirurg uit het Diakonessenhuis. Naast al het werken in het ziekenhuis hebben wij nog genoeg tijd om leuke dingen te ondernemen, de omgeving te verkennen en lekker uit te gaan. Van al deze belevenissen houd ik jullie de komende weken op de hoogte via deze blog.

Hier in Nederland worden de laatste voorbereidingen getroffen. Ik ben begonnen met het inpakken van mijn koffer en de laatste spulletjes zijn gekocht. Maar voordat deze reis gaat beginnen moet ik morgen nog een keer afrijden! Spannend..

Liefs Danique

• 17 September 2012 - 19:21

Anouk Goedegebuur:

Hi Danique,

Wat een gave uitdaging zeg!
    Ik wil je even heel veel plezier en succes wensen (vooral daar in de jungle, haha).
    En ik ga je blog zeker volgen.

Liefs, Anouk

• 17 September 2012 - 22:31

Madelon:

Jammer dat ik hier niet kan liken! Heeeeeeel erg veel succes morgen! Ik duim voor je.

• 21 September 2012 - 19:58

Nel Stam (oma):

Het is goed gegaan,Morgen goede reis.Ben trots op je!!

• 22 September 2012 - 08:36

Oma:

hopelijk was de bagage niet te veel !!!!
    Hele goede reis.

• 23 September 2012 - 10:36

Marijke En Gijs:

Hopelijk en goede reis gehad?Is de temperatuur goed?
    Veel succes

• 23 September 2012 - 11:33

Oma:

hopelijk was de ontvangst in paramaribo goed en ben je nu een beetje aan het installeren op je kamer

of flatje!

Bekijk alles door een zonnige bril,dan komt alles goed!! Liefs Oma